loading...
دانلود رایگان فیلم ، فیلم های آموزشی سرگرمی وکلی چیز جور واجور
ارسال مطلب

از این پس شما کار بران عزیز نیز می توانید مطلب ارسال کنید هم اکنونعضو شوید وبا مطالعه قوانین پست ارسال کنید

            قوانین سایت                                       ارسال مطلب

مهرزاد بازدید : 248 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل

تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست . . .

من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست

آرزویم نظری روی تو و دیدن توست

من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم

با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم . . .

----------------------------------------------------------------------------------------

نگاهت کافیست تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم

تو همیشه دعوتی ، راس ساعت دلتنگی . . . !

----------------------------------------------------------------------------------------

دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست

گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست

من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل

تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست . . .

----------------------------------------------------------------------------------------

به نام خدائی که هستی را با مرگ ، دوستی را یک رنگ

زندگی را با رنگ ، عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ

شاپرک را صد رنگ ، و مرا دلتنگ تو آفرید . .

----------------------------------------------------------------------------------------

تنهایی و دل تنگی هایتان‌ را پیش‌فروش نکنید

فصل‌اش که برسد به قیمت می‌خرند . . .

----------------------------------------------------------------------------------------

هرچه دلتنگی هست ، حرفهایی که گره در گره است

تو بیا تا به همان بوسه اول برود . .

----------------------------------------------------------------------------------------

لحظه هایی هست که دلم واقعاً برایت تنگ می شود.

من اسم این لحظه ها را “همیشه” گذاشته ام

----------------------------------------------------------------------------------------

دلتنگی

تنها نصیب من بود

از تمام زیبایی هایت . . .

----------------------------------------------------------------------------------------

خدایا

این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند

فکری کن

اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت . . .

----------------------------------------------------------------------------------------

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر

فقط میدانم در آغوش منی ، بی آنکه باشی

و رفتی ، بی آنکه نباشی . . .

درباره : اس ام اس دلتنگی ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت تازه تاسیس شده ومقداری طول می کشد تا تمام مطالب در آن قرار بگیرد هم چنین به حمایت شما نیاز دارد فعلا مطالبی که قرار است در این سایت قرار گیرد طبق موضوعات سمت راست است شما می توانی مطلب مورد نظرتان را از ارتباط با ما در میان بگذاری تا زود تر قرار گیرد.با تشکر(برای راه اندازی تالار گفت وگوی این سایت نیاز به نویسنده است اگر مایلید اعلام همکاری کنید.)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 283
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 164
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 865
  • بازدید ماه : 865
  • بازدید سال : 36,424
  • بازدید کلی : 293,174
  • کدهای اختصاصی

    پیچک